عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 238
نویسنده : fateme

رمان عقاید یک دلقک اثری مشهور از نویسنده ی بنام آلمانی، هاینریش بل است. این رمان در ایران توسط محمد اسماعیل ‌زاده و شریف لنکرانی به فارسی ترجمه شده است.

رمان عقاید یک دلقک Ansichten Eines Clowns اثری مشهور از نویسنده‌ی بنام آلمانی، هاینریش بل Heinrich Böll است. این رمان در ایران توسط محمد اسماعیل ‌زاده و شریف لنکرانی به فارسی ترجمه شده است. ماجرای رمان عقاید یک دلقک روایت داستان زندگی دلقکی است که معشوقه‌اش او را ترک کرده است. دلقک به خوردن الکل روی آورده است.


 

 


تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 240
نویسنده : fateme

 انواع آبنما

آبنما امروزه به عنوان یک ایده و طرح برای دکور و یا دیزایین و حتی زیبا سازی محیط استفاده می شود و بسه به نوع مخاطب ، محل نصب و زمان کار آبنماها تنوع محصول دارند .

که این تنوع محصولات و مدل ها شامل :


تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 219
نویسنده : fateme

 

 شرکت مشاور آتشنشانی، به شرکت هایی که دارای اطلاعات بروز از سیستم های آتش نشانی ( سیستم اعلام و اطفاء حریق ) ، تجربه و سوابق گسترده در زمینه اجرای صحیح سیستم آتش نشانی باشند اتخاذ می گردد. این شرکت ها از نظر سازمان آتش نشانی، مورد تایید بوده و در لیست شرکت های مورد تایید سازمان اتش نشانی قید می گردند.

 


تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 257
نویسنده : fateme

 

ساعت حضور و غیاب یا سیستم های ثبت حضور و غیاب سیستم های طراحی شده برای ثبت ورود وو خروج کارمندان و یا افراد یک مجموعه به کار میرود، ساعت های حضور و غیاب تنها برای شرکت ها بکار نمیرود بلکه در مجموعه ها و صنف های مختلف مانند باشگاه ها ، دانشگاه ها، مدارس هم بکار میرود.دلیل اصلی استفاده از دستگاه های حضور و غیاب محاسبه و ثبت دقیق حضور کارمندان در محیط کار است و انواع دیگر این دستگاه ها برای مکان های عمومی یا حتی پارکینگ ها استفاده میشود که نرم افزار های متفاوتی دارند برای کاربرد های متفاوت مثلا نرم افزار پارکینگ، نرم افزار ورود و خروج پارکینگ ، نرم افزار باشگاهی و ...

 


تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 227
نویسنده : fateme

 

  امروزه صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفایی است . این صنعت در کشور ایران از دهه ی ۴۰ شمسی با ورود کیوسک های مطبوعاتی به مردم ایران معرفی شده و در آن زمان این سازه ها را بطور کامل فلزی ساخته و مانند یک قوطی بزرگ فلزی طراحی و تولید می کردند و از هیچ گونه امکانات رفاهی در ساخت آن ها بهره برده نمی شد .


تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 234
نویسنده : fateme

عروسک نوزاد لاوابلا 

 

عروسک نوزاد لاوابلا در قسمت پا و شکم دارای سنسور حسی می باشد که وقتی با او بازی می کنید و غلغلکش می دهید می خندد و اگر کف پاهایش را با دست فشار دهید کلمه مامان را می گوید و صداهای بامزه از خود در می آورد.این عروسک بسیار به یک نوزاد واقعی شباهت دارد و رفتار و حرکاتش مانند نوزاد انسان می ماند. عروسک مو بلوند لاوابلا مانند یک نوزاد می نشیند  و به راحتی می توانید آن را بغل کنید و بخوابانید. 


تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 240
نویسنده : fateme

امروزه  بسیاری از افراد به دنبال روش هایی بهتر و جدید تر از روش های گذشته برای محافظت و در عین حال زیبایی ماشین های خود هستند که  در چند ساله اخیر محصولات متنوعی برای این کار ها  ارائه شده است  اما هرکدام به دلایلی دارای ضعف هایی هستند و یا مدت زمان کوتاهی از بین میروند .  پوشش سرامیک و یا کاور بدنه خودرو محصولاتی هستند که علاوه برداشتن خصوصیات کاورها دارای تکنولوژی نانو بوده و از چسبیدن و آسیب رساندن انواع آلودگی ها مانند گرد و غبار، شیره درختان، فضولات پرندگان، آلاینده های محیطی و ... برروی بدنه خودرو جلوگیری می نماید. این پوشش ها حتی در ایام بارانی سال نیز از ایجاد لک  و نشستن گل و لای بر روی بدنه خودرو جلوگیری کرده و محافظت می نماید.

 


تاریخ : چهار شنبه 21 فروردين 1398
بازدید : 236
نویسنده : fateme

خرید بک لینک ، از روش های افزایش رتبه ی سایت در گوگل است . در این کار با پرداخت مبلغی توافقی ، سایتی با رتبه ی بهتر از سایت شما ، لینک وب سایت یا وبلاگ شما را در سایت خودش قرار می دهد . به این کار خریدبک لینک می گویند که زیاده روی در آن عواقب تلخی را در پی دارد .

خربد رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک معتبر ، با توجه به الگوریتم های جدید گوگل راهی کار آمد برای سئو و بهینه سازی وب سایت محسوب می شود .

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com