عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 9 آذر 1397
بازدید : 263
نویسنده : fateme

مهمانان شروع به کاخ عماید بلان در جدهپور هند، که به عنوان هتل و محل برگزاری مراسم عروسی زنانه انجام می شود، سه روز طول می کشد و شامل مراسم سنتی هند و مسیحی می شود.

و بر اساس داستان Instagram Stories از طراح طلا و جواهر Mitali Handa، عروس 36 ساله و پس از آن، 26 ساله، کمی شگفت زده در اتاق های نزدیکترین و عزیزترینشان بودند: یک بسته خوش آمدید با برنامه های چند منظوره، اطلاعات هدایای بسیاری از رویدادهای جشن و بسته ای با برچسب "مراسم غربی برای جادوگران".

 


تاریخ : پنج شنبه 8 آذر 1397
بازدید : 257
نویسنده : fateme

با یک متخصص شنوائی کار کنید تا مشخص شود که کدامیک از سمعک ها  برای شما مناسب تر است و همچنین ویژگی های خاصی که نیاز دارید. سمعک  ارزان  مناسب برای شما بستگی دارد که:

نوع افت شنوایی شما و  شدت آن است
سن شما



:: برچسب‌ها: سمعک , قیمت سمعک , فروش سمعک قسطی , سمعک ارزان ,
تاریخ : پنج شنبه 8 آذر 1397
بازدید : 244
نویسنده : fateme

در یک بعدازظهر ماه سپتامبر، 30،000 نفر در خیابان بازار خیابان سان فرانسیسکو در تظاهراتی به نام ظهور برای آب و هوا، مشاغل و عدالت حرکت کردند. یک گروه در پشت یک بنر بنام نام یک کمپین نامزدی در سطح کشور به راه افتاد: "آخرین شانس براون". کالیفرنیا جی جی براون شهرت خود را به عنوان یک قهرمان آب و هوا توسعه داده است، اما معترضان احساس کردند که فوری لحظه ای از او خواستار است. در میان چیزهای دیگر، آنها براون را به "گوش دادن به علم، آلاینده های کربن" خواندند و با حرکت به سوخت های فسیلی در زمین ادامه دادند. کالیفرنیا - ششمین اقتصاد بزرگ جهان - دارای یک میلی لیتر از سیاست های بلند پروازانه اقلیمی کشور است، اما از جمله پرطرفدارترین تولید کننده های نفت و گاز در ایالات متحده است؛ از این رو، کاغذ قهوهای مایل به زرد سرخ شدن برون در بالای یک چاه نفتی.

چند روز بعد، 26 ساله نیریا گارسیا، سازماندهنده این کمپین، در نشست جهانی اقدامات اقلیمی، یا GCAS، که براون در ناحیه مالی سان فرانسیسکو میزبانی کرد، نشان داد. پس از قطع کردن فرماندار، او با دو زن دیگر، با توجه به جزئیات امنیتی، از صحنه خارج شد و سپس با دستگیری تهدید شد. او گفت: "آنچه که او می گوید او انجام می دهد و آنچه که او واقعا انجام می دهد، هماهنگ نیست." او بعدا به من گفت، با توجه به شهرت براون - به نظر او، به عنوان یک قهرمان محيط زيست، نامشخص است. "لحظه جری براون سخن گفت، ما صحبت کردیم. لحظه ای که ما شروع به فراخوان دادن او به آگاهی از اینکه چقدر دروغگو است، امنیت در آنجا وجود داشت. "

طراحی آن با استفاده از فونت Sans Serif، آیکون های آبی رنگ پاشنه ای و لهجه های در معرض چوب، GCAS براون به منظور تقلید مذاکرات آب و هوای U.N در زیبایی و غیره طراحی شده است. با این حال، به جای اینکه یک فضای تصمیم گیری برای حکومت های جهانی، پنجره ای برای نحوه کسب و کار و همچنین دولت های منطقه ای و محلی در نظر بگیرد، قصد دارد فاصله بین مسیر فعلی آمریکا در آب و هوا و اهداف مندرج در توافقنامه پاریس را حفظ کند یک کالیفرنیا را به مثابۀ یک مثال بزنید. در آن، GCAS نیز چیزی شبیه به کار سیاسی سیاسی براون بود و تلاش او از انتخابات سال 2016 برای ایجاد یک فویل برای رئیس جمهور دونالد تامپف - که بیشترین اهمیت را در هنگام تغییرات آب و هوایی داشت. بیا ژانویه، آن را Gavin Newsom جایگزین Gov.-elected Gov.

پس چه کسی است؟ رهبر جهانی در مبارزه با تغییرات اقلیمی؟ یا یک تقلب که ترس از نفت بزرگ بحران را تشدید کرده است؟

البته در مقایسه با ترامپ، او نیز ممکن است کاپیتان سیاره باشد. به عنوان GCAS برجسته، براون ساخته شده آب و هوا مرکزی از زمان خود را در ساکرامنتو و دارای برخی از موفقیت های قابل توجه در زیر کمربند خود. در روز اعتراض بازار خیابان، براون دو صورت حساب را برای جلوگیری از حفاری دریایی در آبهای فدرال در ساحل کالیفرنیا امضا کرد. چند روز پس از آن، او یک لایحه دیگر را امضا کرد که طبق آن دولت برق تا سال 2030 60 درصد انرژی های تجدیدپذیر و تا سال 2045 به انرژی 100 درصد بر انرژی کربن برسد. او همچنین دستور اجرایی کل اقتصاد کل کالیفرنیا را به منظور نابود کردن کربن تا سال 2045 صادر کرد. و گازهای گلخانه ای منفی پس از آن، حذف آلودگی از فعالیت های صنعتی است. دولت از سال 2012 برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای برنامه ای را برای کاهش تولید گاز در نظر گرفته است و در حال مبارزه با کاخ سفید در دادگاه هایی است که استانداردهای سوخت دایمی با کربن داشته باشد. در ماه ژوئیه، کالیفرنیا هدف خود را برای انتشار گازهای گلخانه ای در مقیاس پایین تر از 1990 به دست آورد - چهار سال پیش.

اما همانطور که آخرین گزارش هیئت بین دولتی تغییر آب وهوا روشن می کند، بهترین کالیفرنیا ممکن است به اندازه کافی خوب نباشد. این سند که توضیح می دهد چطور می توان از گرم شدن کره زمین در 1.5 درجه سلسیوس جلوگیری کرد و هشدار می دهد در مورد چه اتفاقی رخ خواهد داد اگر چالش برانگیز باشد، یک چالش غم انگیز را به وجود می آورد: فاز کردن گازهای گلخانه ای از اقتصاد جهان تا اواسط قرن گذشته، به سمت انرژی پاک برود. انجام هر کاری کمتر می تواند صدها میلیون نفر از مردم جهان را به مرگ محکوم کند.

نقطه گارسیا در تلاش برای ایجاد در GCAS است یکی که گروه های عدالت محیط زیست و محیط زیست کالیفرنیا مدتها تاکید کرد: حتی با تمام پیشرفت کالیفرنیا ساخته شده است، این نوع اقدامات تنها نیمی از مبارزه برای محدود کردن انتشار. هر گونه اقدامات آب و هوایی واقعی نیاز به فاز کردن انتشار گازهای فسیلی را از منبع خود دارد، که در مورد کالیفرنیا به معنی قرار دادن چک در شبکه گسترده آن از حفاری و پالایشگاه ها است.

پنی اپال کارخانه، بنیانگذار سانتریفوسیس و دیگران در رشته پالایشگاه های نفت خلیج فارس، گفت: "در حالی که جری براون چیزهای خوبی را انجام داده است،" وقتی که آن را به موارد مهمی که باید برای اطمینان از قابلیت زنده ماندن ارائه شود، می آید از تمام زندگی زیر شکم مادر زمین، او شکست خورده است. "

کالیفرنیا، با صدها مرده و گمشده سوزانده می شود، آینده ای از چگونگی تغییرات آب و هوایی در آمریکا را نشان می دهد. و همچنین می تواند آینده سیاست سازگاری با محیط زیست را نشان دهد، زمانی که انکار آب و هوای - در بسیاری از کشورهای جهان غیرممکن است و احتمالا در اینجا از بین رفته است - تحریک خود را در سیاست ایالات متحده با تغییرات در کنگره و کوته


تاریخ : دو شنبه 5 آذر 1397
بازدید : 282
نویسنده : fateme

Royal-jelly.jpg

ژل رویال چیست ؟ خواص ژل رویال یا شاه انگبین ، یکی از محصولات مهم و با ارزش زنبور عسل است و به وسیله ی غدد مغذی زنبوران کارگر در روز های اولیه ی زندگی ترشح می شود ، بدین ترتیب که زنبوران عسل کارگر بین سن پنج تا دوازده روزگی می توانند ژل رویال ترشح کنند .

 


تاریخ : پنج شنبه 1 آذر 1397
بازدید : 369
نویسنده : fateme

حفظ كردن شعر در طول دوران تحصيل در مدرسه يك تكليف استاندارد است؛ اما اين كار براي خيلي‌ها ساده و خوشايند نيست. شايد عجيب باشد اما حفظ كردن شعر هم مثل خيلي چيزهاي ديگر اصولي دارد. در اين مقاله ما راهكارهايي را به شما پيشنهاد مي‌دهيم تا بتوانيد انواع مختلف شعرها را به خوبي حفظ كنيد.

 

 

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com