عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 29 آبان 1397
بازدید : 272
نویسنده : fateme

باربیکیو چیست ؟ به طور کلی باربیکیو ( BBQ ، Brbecue ، Barbeque یا Bar-B-Q ) از روش های پخت است که از قرار دارن مواد غذایی ( عمدتا گوشت بر روی حرارت یا آتش ) معمولا در فضای باز ایجاد می شود .

 

 


تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 307
نویسنده : fateme

برنامه های کاربردی Reddit یک راه بسیار موثر و ساده برای نابود کردن تبلیغات ناخواسته در صندوق ورودی خود کشف کرد: فیلتر کردن بر روی کلمه "لغو اشتراک". این به این دلیل است که تقریبا هر خبرنامه و تبلیغات مورد نیاز است تا نوعی متن داشته باشد که دستورالعمل هایی در مورد چگونگی لغو اشتراک ارائه دهد. مشکل این روش این است که شما با برخی از دلفین های خود خود با طعمه خود (که می گویند شما فیلتر کردن برخی از چیزهایی که نمی خواهید فیلتر کنید). 


تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 258
نویسنده : fateme

اگر فردی هستید که حتی از طریق حضور فراوان تبلیغات در تقریبا هر فضای دیجیتالی حتی از روی ناراحتی آزار دهنده است، احتمالا ایمن است که فرض کنید شما قطعا آنها را در ایمیل خود نمی خواهید. به نظر می رسد مایکروسافت فقط این را فهمید.

طبق گفته Verge، این شرکت ظاهرا از انتشار یک آزمایش A / B برای آگهی ها در ویندوز 10 Mail Client خودداری کرد و گزارش های ظاهر آگهی این هفته را برای برخی از کاربران آن اعلام کرد. فرانک شاو، سخنگوی مایکروسافت در پاسخ به یک صدای جیر جیر در مورد آگهی ها توسط تام وارن Verge، گفت که ظاهر آنها در Mail "یک ویژگی آزمایشی بود که هرگز در نظر نگرفت که به طور گسترده مورد آزمایش قرار گیرد و آن را خاموش می کند."

 

 


تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 245
نویسنده : fateme

شیطان در جزئیات زمانی که شما در داخل اتاق تمیز سر می کنید. همه چیز که شما در داخل خانه، از تلفن خود را به سه پایه دوربین خود برنامه ریزی می کنید، باید با دستمال مخصوص دستمال سفالی پاک شود. شما نیاز به یک کت و شلوار اسنوکر خاصی دارید. اگر دستکش ها را به اشتباه قرار دهید، باید آنها را دور بریزید و یک جفت جدید دریافت کنید. شما کاملا نمیتوانید پوست لخت خود را با آن دستکش لمس کنید - آنها می توانند روغن ها، سلول های مرده پوست را جمع کنند و چه چیز دیگری را بدانند. 


تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 260
نویسنده : fateme

ده ها تن از کاربران آندروید گزارش دادند که برنامه Instagram برای روز شنبه صبح برای آنها کار نمی کرد. Instagram در حال حاضر می گوید مسئله ثابت شده است.

این شرکت در روز شنبه در بیانیه ای از طریق ایمیل به Gizmodo گفت: "برخی از کاربران موقتا از استفاده از Instagram در اندروید به دلیل مشکلی برخوردار نبودند. "این یک اشکال است که ما به سرعت ثابت شد."

 


تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 282
نویسنده : fateme

تقریبا دقیقا یک سال بعد مقامات ARA San Juan، زیردریایی آرژانتینی را که در تاریخ 15 نوامبر 2017 از بین رفته بود، شناسایی کرده است.

براساس بی بی سی، این کشتی توسط شرکت تحقیقاتی هیدروگرافی "Ocean Infinity" سازنده دریایی شناخته شده است و نشانه های اولیه نشان می دهد که کشتی انفجار یافته است:

مسئولان روز جمعه اعلام کردند که 900 متر (2950 فوت) زیر سطح اقیانوس اطلس کشف شده است.

 


تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 383
نویسنده : fateme

من پنجشنبه گذشته برای نیویورک به مقصد The Root 100 gala رفته بودم و بعد از یک جلسه بازاریابی در Harper Collins برای کتابم دیروز عصر را ترک کردم. در زمان بین، من 1) میزبان یک ساعت خوشحال با پاناما در هتل من، 2) بعد از ساعت شنیده به کارائوکه رفت و بسیار بازنویسی از نام تجاری "Creep" Radiohead و "The Hills" The Weeknd (و یاد گرفتم که ناتالی دگرافینیرد واقعا بدترین صدای را نداشت)، و 3) غذاهای خوشمزه خوردند. و "غذاهای خوشمزه" به معنای "اولین خوراکی من است."


تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 304
نویسنده : fateme

من معتقد هستم که مکالمه ای وجود دارد که می تواند در مورد نگرانی ما (افراد سیاه پوست) با رابطه با پست کاخ اوباما با پول داشته باشد. و نه فقط با پول به عنوان یک جسم ملموس، بلکه در محیط اطراف خود با آن و در نشانگرها و نشانه های آن از دست رفته است. کلمه "اوباما" از آستانه نام خانوادگی به نام تجاری لوکس عبور کرده است - با مخزن فرهنگی بیشتری نسبت به Off White یا Balenciaga - جایی که ارتباطی ساده با نام برای کشتن باز پولیپ های سفیدپوستان باز است. 


تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 340
نویسنده : fateme

"قبل از اینکه ما آن را دریافت کنیم، ما نیازمندان در خیابان ها هستیم." این چیزی نیست که شما می خواهید از یک متخصص ایمنی مواد غذایی بشنوید، اما در یک قسمت جدید گزارش Retro، ما یاد می گیریم چقدر واقع بینانه این بیانیه زمانی است که آن را به آلودگی مواد غذایی در ایالات متحده است.

 


تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 398
نویسنده : fateme

در سال 2011، پرزیدنت اوباما قانون FDA را به تصویب رساند، و مجوز اداره غذا و دارو را برای تنظیم ایمنی مواد غذایی و توانایی صدور احکام الزام آور مواد غذایی بالقوه آلوده و خطرناک صادر کرد. اما یک گزارش جدید از وزارت بهداشت و خدمات انسانی که روز چهارشنبه منتشر شد، نشان می دهد فرایند یادآوری غذا و مکمل FDA در سال های پس از آن، آهسته و بی اثر است.

 


تاریخ : شنبه 26 آبان 1397
بازدید : 400
نویسنده : fateme

جنی-تور ترکیه بیش از 91 هزار پوند زمین بوقلمون خام را در میان شیوع بوقلمون سالمونلا کشف کرد. این حرکت، اولین یادداشت گزارش شده گوشت مواد غذایی غیر حیوان خانگی در ابتلا به بیماری است که حداقل 164 نفر را مبتلا می کند و به یک مرگ مرتبط است.

با توجه به مراكز كنترل و پيشگيري از بيماري، مواردي از بيماري مرتبط با شيوع شيوع گزارش شده است كه 35 ايالت گزارش شده و تاكنون 63 نفر در اين بيمارستان بستري شده اند. یک نماینده برای شرکت هورمال، 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com