عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 9 اسفند 1397
بازدید : 228
نویسنده : fateme

در جوامع امروزی، انسان به دانش‌های نوین و علوم گسترده‌ای دست یافته، تا آنجا که پیشرفت علمی بشر از حد خود خارج شده و به فناوری‌های‌ عظیمی دست یافته است. به وضوح روشن است که انسان دست به کارهای خارق‌العاده‌ای می‌زند و پدیدآورنده زیباترین آثار می‌‌شود. مطالعه، انسان را از هویت خود با خبر می‌کند و راه درست زیستن را به او می‌آموزد. کتاب همواره در تمامی دوره‌ها و زمان‌ها کمک حال بشر بوده است، تا آدمی با اندیشه‌های سالم در مسیر درست زندگی گام بر دارد. 


تاریخ : چهار شنبه 8 اسفند 1397
بازدید : 246
نویسنده : fateme

590821217-1.jpg

 

قبل از شروع بحث بهتره کمی در مورد این مطلب صحبت کنیم که اصولا به چه دلیلی گرفتن اقامت ترکیه یا شهروندی ترکیه برای اتباع ایرانی جذابیت دارد؟

 


تاریخ : چهار شنبه 8 اسفند 1397
بازدید : 252
نویسنده : fateme

ظهور ابزار جدید، معمولاً لازم است فعالیت قدیمی دوباره تعریف شود
برای قرن‌ها، وقتی از کتاب و کتابخوانی صحبت می‌کردیم، مشخص بود از چه چیزی صحبت می‌کنیم. اما امروز این پرسش، پاسخ شفافی ندارد. علت هم – هم‌چنانکه همه می‌دانیم – تغییر ابزارهاست.

کتاب خواندن زمانی، خواندن کلمات مکتوبی بود که روی کاغذ گردآمده بودند و با ابزار صحافی به بند کشیده شده بودند. هر کتابی ابتدایی داشت و انتهایی و جمله و بند و بخش و فهرست و شماره صفحه، همگی کمک می‌کردند تا مطلب یا نکته‌ای از ذهن نویسنده به ذهن خواننده منتقل شود.

 


تاریخ : چهار شنبه 8 اسفند 1397
بازدید : 259
نویسنده : fateme

 

کیش یکی از اصلی ترین مقاصد گردشگری برای مسافران داخلی در کشور ماست . روزانه بیش از چندین پرواز از شهرهای مختلف کشورمان راهی جزیره کیش میشوند و هزاران نفر اقدام به تهیه بلیط کیش برای بازدید از این جزیره زیبا مینمایند  . 
 
اما چرا این جزیره انقدر طرفدار دارد و این تعداد مسافر برای تهیه بلیط کیش از شهرهای مختلف کشور اقدام مینمایند . پاسخ این پرسش را میتوان در زیباییهای طبیعی و بکر این جزیره جستجو کرد . 
 
 
 

تاریخ : سه شنبه 7 اسفند 1397
بازدید : 239
نویسنده : fateme

 

درباره فواید کتاب و کتابخوانی هزاران بار شنیده ایم و گفته ایم. اینکه کتاب علم و دانش و فهم و عقل آدم را زیاد می کند. پس کتاب بخوانیم که عالم و دانشمند و فهیم و عاقل شویم!

به نظرم اینجور تبلیغ کتابخوانی، آدم را دانشمند شاید، اما کتابخوان نمی کند. کتاب خواندن آدم بخاطر این چیزها نیست. بلکه بخاطر لذتی است که از کتاب خواندن می برد. لذت بردن از کتاب هیچ ربطی به علم و دانش ندارد.

 


تاریخ : سه شنبه 7 اسفند 1397
بازدید : 247
نویسنده : fateme

پترو صنعت آنارام

 

 

 

پترو صنعت آنارام 

لوله برق چیست؟ لوله برق را می توان به عنوان یک پوشاننده سیم های هادی برق، که جریان برق با ولتاژهای متفاوت از آن عبور می کنند، تعریف کرد. این وسیله از آسیب دیدن هادی جریان برق و همچنین حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سیم های برق می باشد. لوله فابریک های برق در ساختمان های تجاری، مسکونی، ورزشی و کارخانه ها و شرکتها و تمام سازه هایی که دارای سیم برق هستند کاربرد دارد .

 


تاریخ : دو شنبه 6 اسفند 1397
بازدید : 238
نویسنده : fateme



تاریخ : دو شنبه 6 اسفند 1397
بازدید : 260
نویسنده : fateme

سئو و بهینه سازی سایت

سئو و بهینه سازی سایت 

سئوهاما

سئو ، اکثر ترافیک وب سایت توسط موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاهو به سایت ها هدایت می شود. اگر چه شبکه های اجتماعی هم میتوانند ترافیک برای سایت شما ایجاد کنند، ولی موتورهای جستجو، روش اصلی برای هدایت ترافیک برای اکثر کاربران اینترنت هستند. سئو یکی از موثرترین روش ها برای دیده شدن در موتورهای جستجو است. این درست است که آیا سایت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و یا هر چیز دیگری را فراهم می کند.

 

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 243
نویسنده : fateme

وارن بافت ، بزرگترین سرمایه گذار قرن بیستم ، در مقابل چشمان مشتاق و حیرت زده‌ی ۱۶۵ نفر از دانشجویان دانشگاه کلمبیا ایستاده بود .

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 238
نویسنده : fateme
معرفی مجموعه راه سبز کلبه ها

 

 

زیبایی فضای بیرون از خانه همانند زیبایی فضای داخلی خانه اهمیت دارد . اگر بخواهید برای مدت زمانی هرچند کوتاه از زندگی ماشینی خود فاصله بگیرید به و یک محیط آرامش بخش پناه ببرید .

فضای بیرون از منزل بهترین گزینه است . پس باید به زیبایی این فضا اهمیت داد روش های زیادی برای زیبا و دلپذیر کردن فضای حیاط و ویلا یا باغ وجود دارد .این وسایل تنها منوط به باغ ها و ویلاهای لاکچری نمی باشند.شما در همه نوع باغ و ویلا می توانید از این وسایل بهره جویید. 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 241
نویسنده : fateme

ابزارهای هوشمند روز به روز نقش بیشتری در زندگی انسان امروزی بر عهده می‌گیرند و ابزارهای سنتی انجام کارهای رایج را به حاشیه می‌رانند. هزاران سال است که مطالعه با خواندن کتاب‌هایی از جنس کاغذ و جوهر معنا پیدا می‌کند؛ اما در سالیان اخیر با رواج گجت‌هایی مانند تبلت، تلفن هوشمند و کتاب‌خوان‌ به همراه محتوای الکترونیکی با فرمت‌هایی از قبیل pdf و ePUB و اپلیکیشن‌های متنوع کتاب‌خوان، مطالعه شکل جدیدی به خود گرفته است؛ 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 247
نویسنده : fateme



همه ما از پایین بودن سرانه کتابخوانی در ایران، از وضع بد بازار نشر، از جای خالی کتاب در سبد کالاهای اساسی و یک کلام، از مهجوری و غربت کتاب در زندگی‌هایمان شنیده‌ایم و خوانده‌ایم و از بی‌تأثیری آن همین بس که آمار مطالعه چندان تغییری نکرده و کسانی که کتابخوان نبوده‌اند، همچنان چنین عادتی نیافته‌اند و اگر امیدی برای این نوع فرهنگسازی هست، در رده سنی کودکان و نوجوانان زنده مانده است که هنوز تأثیرپذیری و تأثیرگذاری و تغییر فکری و ذهنی درباره آنان، امکان پذیرتر از سایر افراد جامعه است.


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 249
نویسنده : fateme
ایده آل صنعتلوله ، اتصالات ، فلنج 
ایده آل صنعت

کیزایران

کارخانه تولیدات صنعتی کیز ایران که عنوان اولین تولید کننده شیر فلکه های کشویی برنجی در ایران را به خود اختصاص داده است ، در زمینه های تولید  شیر آلات ساختمانی و صنعتی ، تاسیساتی و آتش نشانی فعال است  که  در سال 1363 در این بنیان گاری شده است.

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 238
نویسنده : fateme

البته بر همگان مزایا و فواید کتاب خواندن مبرهن است و اگر هم نباشه با چنان شوق و ذوقی از تریبون های مرجع اجتماعی, اهمیت کتاب خوانی تکرار می شود که دیگه مطمئن میشویم که از این فعل جز خیر و برکت چیزی ساطع نمی شود.

اما بنا به قاعده همیشگی این دنیا, گل بدون خار و درمان بدون عوارض و سود خالص بدون ضرر وجود ندارد و این "ین" همیشه "یانگی" را در دل خود حمل میکند لذا در صدد هستیم پاره از معایب کتاب خوانی را در سطور زیر ذکر کنیم:

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 246
نویسنده : fateme
سئوهاما ، سئو و بهینه سازی سایت افزایش بازدید واقعی گوگل 
سئوهاما

افزایش بازدید واقعی گوگل

 

افزایش بازدید واقعی گوگل ، افزایش بازدید واقعی یکی از پر اهمیت ترین دغدغه های وب مستران میباشد. زیرا بازدید واقعی رابطه مستقیمی با افزایش فروش دارد. راه های افزایش بازدید.برای افزایش بازدید چند راه وجود دارد مانند سئو ارزان یکی از این راه ها استفاده از سئو کلاه سیاه میباشد در این روش با انحراف بازدید کننده ازیک سایت پربازدید به روشهای مختلف از جمله پاپ آپ یا لینک های خود باز شونده سعی میکنند ترافیک را به سمت سایت شما منحرف کنند این روش در مدت کوتاه جوابگو هست اما در مدت زمان طولانی باعث از بین رفتن سئو و اعتماد گوگل به سایت شما میشود .

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 227
نویسنده : fateme

پیش از این نیز از مزایای بی شمار مطالعه و کتاب خواندن شنیده و یا خوانده اید اما آیا باور دارید که کتاب خواندن حتی می تواند شما را باهوش تر کند؟ بسیاری از دانشمندان و افراد موفق جامعه همان هایی هستند که به کتاب خواندن علاقه دارند. آیا واقعا کتاب خواندن تاثیری در افزایش هوش افراد دارد؟ آیا واقعا این کار فرد را باهوش تر می کند؟ چگونه؟

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 321
نویسنده : fateme

46e2e319-ff02-4ba9-8fe1-5d28ac5776a9-2583288.jpg

 

بهترین مارک و مدل سمعک چیست ؟

 

تقریبا همه ی افرادی که قصد خرید سمعک دارند این سوال در ذهنشان به وجود می آید که بهترین مارک و مدل سمعک چیست ؟ در پاسخ این سوال می توان گفت که سمعک نوعی کالای پزشکی است و نمی توان بر اساس مارک و مدل تجاری آن را مقایسه کرد . بهترین سمعک مناسب گوش شخص کم شنوا را فقط شنوایی شناس یا ادیولوژیست می تواند تشخیص دهد .


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 243
نویسنده : fateme

اگر تا به حال به فواید کتاب خواندن توجه نداشته‌اید، دستکم به این توصیه دانشمندان گوش کنید: آنها می‌گویند کتاب خواندن عمر شما را طولانی می‌کند.
به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، تحقیقات جدید دانشگاه ییل در آمریکا نشان می‌دهد که احتمال مرگ‌و‌میر افراد کتاب‌خوان در یک بازه زمانی دوازده ساله، ۲۰ درصد در مقایسه با کسانی که کتاب نمی‌خوانند، کاهش می‌یابد.

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 262
نویسنده : fateme

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA.jpg

 

اگر چه بیشتر شرکت های تولید کننده گوشی و تبلت از شیشه های گوریلاگلس استفاده می کنند، با این وجود باز هم به برچسب نیاز دارند. این محافظ ها برای لپ تاپ هم قابل استفاده هستند. برچسب های جدیدی که در بازار موجود هستند، قابلیت ضدخش دارند و تا مدتها کیفیت و شفافیت اولیه را حفظ می کنند. هر چند بسیاری تصور می کنند هر چه قیمت محصول بالاتر رود، کیفیت آن به همان اندازه افزایش می یابد. 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 260
نویسنده : fateme

کتاب خواندن بر مغز انسان تاثیر می‌گذارد. متخصصان علوم اعصاب، فواید مطالعه‌ی یک کتاب خوب را خارق‌العاده توصیف می‌کنند. در هنگام مطالعه، چه اتفاقی در مغز می‌افتد؟

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 232
نویسنده : fateme

اکسسوری چیست؟

 
اکسسوری را می توان شامل کیف، ساعت، جواهرات، عینک، کمربند، شال و روسری دانست. اکسسوری ها نقش تزیینی دارند که به دو دسته زنانه  و مردانه تقسیم بندی می شوند. هر فصلی اکسسوری های مربوط به خود را دارد که تاثیر آن در جذابیت استایل و تیپ شما بسیار عالیست.

تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 245
نویسنده : fateme

“کلمات به آسانی بیرون نمی آیند”.شما ممکن است که تعداد زیادی لغت بلد باشید یا تمام ساختارهای گرامری را مسلط باشید، ولی دلیلی نمی شود که بتوانید به راحتی به زبان انگلیسی صحبت کنید. در این پست به شما نحوه تقویت مکالمه یا جنبه گفتاری زبان انگلیسی را نشان می دهیم. این پست در ادامه مقالات جذاب آموزنده زبان انگلیسی می باشد. دقت کنید که این پست چکیده ای از ۴ موسسه معتبر آمریکایی در زمینه آموزش زبان انگلیسی می باشد.

 


تاریخ : شنبه 4 اسفند 1397
بازدید : 262
نویسنده : fateme

 

  

 

شهر گرگان مرکز استان گلستان است که در شمال شرقی ایران واقع شده است. اقلیم طبیعی استان گلستان بسیار متنوع است و کوه، جنگل، دریا و خلیج، تالاب، جلگه، دشت و بیابان را شامل میشود.

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com