عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 24 بهمن 1397
بازدید : 243
نویسنده : fateme

 
مهارت های لازم برای صحیح درس خواندن
برای این که یک روش صحیح درس خواندن داشته باشیم، ابتدا باید چند مهارت مهم و پایه ای را بیاموزیم.
مهارت گوش دادن: شما حرف ‌ها و صداها را می‌شنوید، اما معنایش این نیست که آنها را درک می‌کنید. اگر بخواهید گوش بدهید، موضوع فرق می‌کند. هرچه با دقت‌ تر گوش دهید، بیشتر موضوع را درک می‌کنید. به جرات می‌توان گفت که ناتوانی و ضعف در گوش دادن، علت بسیاری از مشکلات ارتباطی و یادگیری است.


تاریخ : چهار شنبه 24 بهمن 1397
بازدید : 249
نویسنده : fateme

 

یکی از سنتهای ایران باستان، صنایع دستی است که در فرهنگ ملت حفظ شده و از نسلی به نسل بعدی منتقل می شود. امروزه محصولات دست ساز به شدت در خارج از ایران به عنوان هنر منحصر به فرد شناخته می شود. انواع محبوب صنایع دستی ایران شاهکارهای واقعی هستند و هر یک از آنها تاریخ خود را دارد.

 

 


تاریخ : چهار شنبه 24 بهمن 1397
بازدید : 246
نویسنده : fateme
در این مقاله از نودی هنر خواندن و مطالعه ، آموختنی است و باید روش های صحیح درس خواندن را مانند سایر فنون آموخت تا بتوان به نحو مؤثر از آن بهره جویی کرد. مطالعه بهتر نیاز به آگاهی از روش های صحیح مطالعه دارد. با مطالعه صحیح به تدریج آمادگی انتخاب مطالب در فرد پیدا می شود. همان گونه که انسان خواندن و نوشتن را یاد می گیرد می تواند، راه صحیح مطاله را نیز فرا بگیرد. متناسب با هدفی که فرد از مطالعه دارد و حتی به تناسب محتوا و موضوع و نوع مطلب و نوع رسانه روش های مختلفی وجود دارد. روش های صحیح درس خواندن عبارتند از:
 

تاریخ : چهار شنبه 24 بهمن 1397
بازدید : 254
نویسنده : fateme

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه کامپیوتری است که مانند دیگر نرم افزار ها ویژگی هایی دارد، که از این ویژگی ها میتوان به مدیریت معاملات ، حساب کردن دقیق و منظم  تمامی خرج کرد ها و درآمدها، تهیه گزارش فصلی دقیق از حساب ها، بدست اوردن قیمت اصلی و یا بهای تمام شده کالا برای کارفرمایان و افراد عادی اشاره کرد. تمام نرم افزار حسابداری  قابلیت های خاص و یا حتی منحصر بفردی دارند که نرم افزارهای  دیگر قادر به انجام همچنین عملیاتی نباشند.
 اکثر مدیران و کارمندان ، مشکل حساب کردن دقیق مالیات وارده را دارند و پیچیدگی این مسئله مشکل ساز است و یا حتی اگر نیاز به گزارش سریع از مالی شرکت یا کسب  کار خود را بخواهند نمیتواند بدست اورند اما نرم افزار های سابداری این مشکل را حل کرده اند.
نرم افزار حسابداری امکان این که یک کارمند حسابدار در وقت کمتری بازده بیشتری نشان دهد را دراختیار شما میگذارد و از هزینه های کلی یک مجموعه کم میکند.
 نرم افزار حسابداری برنامه ای است که برای حسابرسی مالی هرصنف جداگانه طراحی میشود و در بعضی موارد کاربرد های مختلفی دارند . تاکنون برای صنف های مختلف نرم افزارهایی طراحی شده که این نرم افزارها  شامل :
نرم افزار گارانتینرم افزار حسابداری پوشاک
نرم افزار حسابداری مواد غذایی
 

تاریخ : یک شنبه 7 بهمن 1397
بازدید : 253
نویسنده : fateme

چگونه مفهومی درس بخوانیم؟

چگونه مفهومی درس بخوانیم؟

اگر بخواهید حجم وسیعی از اطلاعات را به خاطر بسپارید و سرعت به یاد آوردن مطالب را افزایش دهید و مطالب در ذهن شما عمیق‌تر شکل بگیرد باید به یادگیری مفهومی بپردازید.
با یادگیری مفهومی:
lightbulb سرعت یادگیری بالا می‌رود.


تاریخ : یک شنبه 7 بهمن 1397
بازدید : 263
نویسنده : fateme
سايت بك لينك و تبليغات دنيكو

يك انتخاب هوشمندانه براي سئو كاران و صاحبين مشاغل . آگهي دائمي + دو بك لينك فالو و دائمي با قيمتي بسيار مناسب . لينك هاي فالو به افزايش قدرت سايت شما و بهبود جايگاه سايت در گوگل كمك فراواني مي كند .

مي توان به جرات گفت كه دوره بك لينگ گيري از همه صفحات يك سايت به سر آمده و احتمال اسپم شدن سايت توسط گوگل را بالا مي برد .

 


تاریخ : یک شنبه 7 بهمن 1397
بازدید : 287
نویسنده : fateme

چگونه درس بخوانیم که فراموش نکنیم؟
«خیلی برنامه‌ریزی کرد‌م، کلی کلاس رفتم، کلی وقت گذاشتم و یه ‌عالمه زحمت کشیدم. حالا که شروع کرد‌م به مرور د‌رس‌هام می‌بینم هیچ کد‌ومشون یاد‌م نیست. اصلاً د‌ارم د‌یوونه می‌شم. هرچی میخونم از یادم میره. انگار تمام زحماتم، د‌ود‌ شد‌ه و رفته به آسمون. تو رو به‌خد‌ا به د‌اد‌م برسید‌، بگید‌ من باید‌ چیکار کنم!»

 


تاریخ : یک شنبه 7 بهمن 1397
بازدید : 240
نویسنده : fateme
پانل سقفي وپانل ديواري

با استفاده از فوم پلي يورتان و با داشتن يكي از پيشرفته ترين خطوط توليد به روز اروپاييي با نام (كانتينيوس) و با به بهره گيري از پرسنل با سابقه و با تجربه افتخار اين را داريم كه مشخصات فني توليدات خود را در جهت استحضار مديران، مجريان و مشاورين محترم صنايع ملي و خصوصي به عرض برسانيم.

 

 


تاریخ : یک شنبه 7 بهمن 1397
بازدید : 240
نویسنده : fateme

آیا کسب یک نمره ی خوب به معنای آن است که فرد موضوع مورد بحث را به خوبی یاد گرفته است؟ آیا کسب یک نمره ی بد نیز به معنای آن است که فرد باید صرفاً بیشتر مطالعه کند؟

بندیکت کری، یکی از گزارشگران علمی نیویورک تایمز در کتاب تازه اش با عنوان «چگونه یاد می گیریم: حقایق شگفت انگیزی پیرامون یادگیری» تصور برابر بودن نمره ی خوب با یادگیری خوب را به چالش می کشد. او اینطور بحث می کند که در کوتاه مدت می توان با مطالعه ی فشرده و شتاب زده، نمرات خوبی کسب کرد، اما اغلب این اطلاعات تازه خیلی زود از ذهن ما پاک می شوند.


تاریخ : یک شنبه 7 بهمن 1397
بازدید : 245
نویسنده : fateme
گروه صنعتي مهر توليد كننده ذغال چيني

گروه صنعتي مهر توليد كننده زغال فشرده چيني با سابقه اي طولاني در امر توليد و راه اندازي ذغال صنعتي و زغال چيني آماده راه اندازي خط توليد زغال چيني براي شما مي باشد . گروه صنعتي مهر با اتكا به سالها تجربه در امر توليد زغال چيني و راه اندازي خط توليد ذغال فشرده ، از شما دعوت مي نمايد تا با يادگيري اين صنعت پر سود به درآمدي عالي برسيد . با ما تماس بگيريد

 


تاریخ : یک شنبه 7 بهمن 1397
بازدید : 249
نویسنده : fateme

برای بهتر یادگرفتن درسها این ۷ نکته را رعایت کنید
توسعه مهارتهای فردی » یادگیری و مطالعه »
۹ آذر ۱۳۹۷ سجاد پناهی چاپ اشتراک گذاری ▾
بسیاری از دانش آموزان و دانشجویان در نحوه ی مطالعه و یادگیری دروس دچار مشکل هستند و نتیجه ی خوبی از مطالعه و تلاش خود بدست نمی آورند و همین مساله باعث میشود تا در نزد دیگران به عنوان “بی دقت” یا “تنبل” خطاب شوند. اگر شما جزو این دسته از دانش آموزان هستید که تلاش میکنید ولی نتیجه ای نمیگیرید، احتمالا باید شیوه ی مطالعه ی خود را تغییر دهید.

شیوه ی مطالعه برای هر فرد نسبت به فرد دیگر متفاوت است و روشی که برای فرد الف مناسب است ممکن است برای فرد ب مناسب نباشد. به طورکلی روشها به سه دسته طبقه بندی میشوند:

سمعی (شنیداری)
بصری (دیداری)
نوشتاری
روشهای یادگیری و پیشرفت تحصیلی

روش مناسب خود را انتخاب کنید
شما باید ابتدا بهترین روش را برای خود انتخاب کنید. اگر فردی هستید که با شنیدن یک مطلب آنرا به خوبی یاد میگیرید، از روشهای سمعی استفاده کنید. اگر برای یادگیری نیاز دارید تا تصاویر، ویدئو و یا حتی تصویرات ذهنی داشته باشید، باید روشهای بصری را انتخاب کنید. گاهی اوقات نیاز است مطالب را بر روی کاغذ بنویسید تا بهتر یاد بگیرید.
نوشتار و فعالیتهای فیزیکی برای یادگیری به شما کمک میکند تا مطالب را بهتر فرا بگیرید و برای مدت بیشتری در حافظه ی خود ثبت کنید:

هنگامی که در کلاس درس نشسته اید، سعی کنید کاملا بر روی موضوع تمرکز کنید.
نوت برداری هنگام گوش دادن به درس باعث افزایش تمرکز شما به موضوع خواهد شد. هرچه تمرکز و دقت شما افزایش پیدا کند، اطلاعات سریعتر و دقیقتر به حافظه ی شما منتقل میشود.
میتوانید بجای نوت برداری در کلاس درس، از دستگاههای ضبط کننده صدا (Voice Recorder) استفاده کنید. به این ترتیب زمان ارائه ی درس خوب گوش کنید و بعد از کلاس و یا در منزل از صدای ضبط شده برای نوت برداری استفاده کنید. این کار باعث میشود زمان بیشتری از دست بدهید ولی روانشناسان معتقدند این کار باعث میشود دو شیوه ی مهم یادگیری (شنیدن و نوشتن) با هم مورد استفاده قرار بگیرند.
از حواس پرتی جلوگیری کنید
گوشی موبایل، کامپیوتر، تبلت، گوش دادن به موسیقی و حتی یک دوست میتواند از عوامل از دست دادن تمرکز شما باشد. در مکان راحتی بنشینید، جایی که بیشترین تمرکز را داشته باشید و با دوستان خود صحبت نکنید. هر چیزی را که فکر میکنید باعث حواس پرتی شما میشود را درون کیف بگذارید و فقط به درسی که داده میشود فکر کنید.

برقراری ارتباط مؤثر با معلم
اگر از معلم خود متنفر هستید، پس احتمالا در یادگیری دچار مشکلات زیادی هستید. مؤدب باشید و به معلم خود احترام بگذارید. سعی کنید در موارد مطرح شده در کلاس شرکت کنید و سوال بپرسید. تنفر شما از یک چیز و دوست نداشتن آن مشکلی را حل نخواهد کرد. با تغییر روش و شرکت در فعالیتهای کلاس، معلم شما نیز نسبت به شما علاقه مند خواهد شد و بودن در کلاس و یادگیری برای شما لذت بخش خواهد شد.

این مساله یکی از خصوصیات دانش آموزان موفق است.

اهداف کوچک برای خود تعیین کنید
برای مثال در کلاس درس، نوت برداری کنید و در پایان هفته، سعی کنید از نوتها و نکاتی که نوشته اید کل مطلب و یا هرچه را که میتوانید به خاطر بیاورید و بر روی کاغذ بنویسید. (هدف شما یاد آوری و نوشتن دانسته هایتان در انتهای هفته است.)

قبل از شروع مبحث جدید، بر اساس موضوع چند سوال از خود طرح کنید و در انتهای درس (وقتی مطالعه شد) بررسی کنید که به چند سوال مطرح شده (توسط خودتان) میتوانید پاسخ دهید. سعی کنید سوالات عمومی و کلی باشند، همچنین هر سوال میتواند از چند بخش کوچکتر تشکیل شده باشد.

هربار که یک هدف را به درستی انجام دادید به خودتان جایزه بدهید، چیزی برای خودتان بخرید، بیرون بروید و اوقات شادی داشته باشید و یا حتی یک زمان استراحت میتواند جایزه ی خوبی باشد.

نوت برداری و خلاصه نویسی

چیزها را برای خودتان جذاب کنید
سعی کنید روشهایی را که باعث انگیزه دادن به شما میشود را بیابید.

در خصوص مطلبی در موضوع مورد نظر که بیشتر از همه به آن علاقه دارید متمرکز شوید و تاجایی که میتوانید در مورد آن یاد بگیرید. هرچه بیشتر برای یادگیری تلاش کنید، بیشتر یاد خواهید گرفت.
یک شریک مطالعه پیدا کنید. میتوانید در هنگام مطالعه (نه سر کلاس) با دوست یا دوستان خود درس بخوانید. بعد از اینکه هرکدام از شما مبحث را مطالعه کرد، سوال طرح کند تا دیگری پاسخ دهد و سپس پاسخها را بررسی کرده و با یکدیگر یاد بگیرید.
در خصوص مطالبی که یاد نگرفته اید با همدیگر صحبت کنید، سوال بپرسید و به یکدیگر انگیزه بدهید. همچنین اشتباهات همدیگر را با مهربانی یادآوری کنید.
خلاصه نویسی کنید
پس از اتمام کلاس و یا تمام شدن یک مبحث، سعی کنید هرچیزی را که یاد گرفته اید به صورت خلاصه داخل یک دفترچه بنویسید. نیازی نیست کل مبحث و نکات ثبت شود، تنها چند جمله که با مشاهده و خواندن آنها تمام مبحث را به خاطر بیاورید کفایت میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر رجوع شود به خلاصه نویسی و اهمیت آن در یادگیری.)

از دیگران کمک بگیرید
اگر در مبحث یا درسی مشکل دارید از فردی که بیشتر میداند کمک بگیرید. بسیاری از افراد اینکار را انجام نمیدهند و برای همین نمیتوانند مشکلات خود را حل کنند. اطمینان داشته باشید که تمام معلمان میخواهند به شما کمک کنند تا بیشتر بدانید. اگر پاسخ سوالات خود را در کتابهای درسی و یا کمک درسی دریافت نکردید مستقیما به معلم خود مراجعه کنید و از او سوالات خود را بپرسید و یا بخواهید منابع کارآمد را به شما معرفی کند.

منبع : عصر علم 


تاریخ : جمعه 5 بهمن 1397
بازدید : 242
نویسنده : fateme

سئو ، چرا وبسایت من به SEO نیاز دارد؟

اکثر ترافیک وب سایت توسط موتورهای جستجو گوگل، بینگ و یاهو هدایت می شود. بنابراین برای افزایش بازدید گوگل باید سئو سایت حرفه ای داشت. سئو ارزان سایت باعث افزایش بازدید گوگل می شود. اگر چه رسانه های اجتماعی و سایر انواع سایت ها هم میتوانند ترافیک برای سایت شما ایجاد کنند، موتورهای جستجو، روش اصلی برای هدایت ترافیک برای اکثر کاربران اینترنت هستند. این درست است که آیا سایت شما محتوا، خدمات، محصولات، اطلاعات و یا هر چیز دیگری را فراهم می کند.

 

 


تاریخ : دو شنبه 1 بهمن 1397
بازدید : 402
نویسنده : fateme

JAM Empire Trading (JET) is an Iran polymer Manufacturer, Iran polymer supplier and Iran polymer exporter which is able to supply all grades of polymers. 

 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com