عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 18 فروردين 1399
بازدید : 34
نویسنده : fateme

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی به مشتریان  – مطمئن

یکی از مطمئن ترین شرکت های حمل و نقل در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری

ارائه خدمات بسته بندی به صورت شبانه روزی بدون تعطیلی با بهترین سرویس دهی VIP

در اسرع وقت در کنار شما هستیم با بهترین خاور های موکت کاری شده در سایز های مختلف

دارای انواع کارگر حرفه ای در امر حمل ساید تردمیل بوفه کنسول شیشه و… وسایل سنگین


تاریخ : دو شنبه 11 فروردين 1399
بازدید : 43
نویسنده : fateme

تصفیه اب چیست ؟

آب در زندگی انسان یک منبع مهم به شمار می رود و نوشیدن آب سالم برای بدن بسیار ضروری می باشد چرا که بیش از 70 درصد بدن انسان را آب تشکیل داده است. کاربرد آب در زندگی انسان به قدری وسیع است که در صورت نبود این منبع مهم دچار مشکلات فراوانی می شویم. نفوذ آلودگی به آب و وجود نیترات در فاضلاب های انسانی، سبب افزایش آلودگی لایه های مختلف خاک و منابع آبی بسیاری شده است که این برای سلامتی بسیار خطرناک بوده و می تواند منجر به بروز بیماری های مرگبار می شود.

 


تاریخ : سه شنبه 5 فروردين 1399
بازدید : 45
نویسنده : fateme

امروز می خواهیم در رابطه با سه مورد از دیگر اپشن های خودرو که توسط گروه اپشن کار ارائه می گردد توضیحاتی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم . لطفا تا انتهای این مطلب مارا همراهی کنید.

 


تاریخ : یک شنبه 27 بهمن 1398
بازدید : 43
نویسنده : fateme

اقامت ترکیه

این روزها وقتی کلمه‌ی اقامت ترکیه را سرچ میکنید صفحات متعددی باز میشود که وارد هرکدام بشویم توضیحات مفصلی در مورد نزدیکی فرهنگی و جغرافیایی ترکیه به ایران را میتوانیم مشاهده کنیم.

توضیحات کاملی که به ما کمک میکند تا درک عمیقتری از کشوری که قصد مهاجرت و زندگی در آن را داریم بدست بیاوریم.

با توجه به تعدد این مطالب در سایتهای مختلف من از این مورد میگذرم . و سعی میکنم بحثهای دیگری را باز کنم.

من به عنوان مشاور در زمینه ی مهاجرت به ترکیه روزانه با کیس های مختلفی روبرو میشوم.

کسانیکه به هر دلیلی تلاش میکنند اقامت ترکیه را دریافت کنند.

 


تاریخ : دو شنبه 14 بهمن 1398
بازدید : 48
نویسنده : fateme

چرا باید پرستار کودک داشته باشیم؟

شغل والدین:

شغل والدین یکی از مهم‌ترین عواملی است که احساس نیاز به نگهداری کودک را تشدید می‌کند. در حال حاضر مادران زیادی هستند که پس از زایمان مرخصی کوتاه مدتی دارند و باید به محل کار خود بازگردند این امر موجب می‌شود تا والدین در نگه‌داری کودک با مشکل مواجه شوند. در این راستا بهترین اقدام استخدام پرستار کودک است که قادر است بهترین خدمات را در هنگام عدم حضور والدین به فرزندشان ارائه دهد. پرستار نوزاد برای این کار دوره دیده است و لذا والدین می‌توانند برای رفع نیازهای کودک خود به وی اعتماد کنند.

 


تاریخ : سه شنبه 8 بهمن 1398
بازدید : 63
نویسنده : fateme

بهترین مارک ریمل پرپشت کننده وحجم دهنده

 

ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده ایمپکت کلینیک Impact Optimal

نمایش زیبایی چشمان شما درگرو سلامت پوست صورت شما هم هست. شاید بگویید خوب می‌خواهید چه چیزی بگویید؟ لطافت، طراوت و روشنی پوست صورتتان کمک می‌کند آرایش شما به‌خوبی جلوه کند شرکت کلینیک متخصص تولید محصولات محافظت و ترمیم‌کننده پوست هست که برای شما ریملی به نام ایمپکت کلینیک Impact Optimal تولید کرده است که قطعاً نگرانی آسیب مصرف ریمل را دیگر نخواهید داشت. ریمل ایمپکت کلینیک بهترین ریمل حجم دهنده دنیا  مناسبی را برای مژه‌های شما فراهم، همراه با تازگی و بدون مصنوعی دیده شدن فراهم خواهد کرد همان حس دخترانگی گذشته را دوباره خواهید داشت. ریمل کلینیک ایمپکت برای دل ربایی بیشتر حالت‌دهنده و بلند کننده مژه هم است.

 

 


تاریخ : شنبه 28 دی 1398
بازدید : 57
نویسنده : fateme

همه چیز در مورد چاپ روی ورق کامپوزیت: کامپوزیت ماده ای ترکیبی ساخته شده از دو یا چند ماده با خواص فیزیکی و شیمیایی متفاوت است که پس از تولید ماده حاصل شده خصوصیات متفاوتی از ماهیت اولیه خود دارد .ورق کامپوزیت را از ترکیب ماتریس با مواد تقویت کننده به دست می‌آورند. ورق کامپوزیت آلومینیوم هم از یک لایه پلی اتیلن تشکیل شده که با دو ورق از جنس آلومینیوم پوشیده شده است. یکی از این دو ورق‌ پوشش رنگی دارد که می‌توان روی آن چاپ انجام دارد. چاپ روی ورق کامپوزیت از دسته چاپ روی متریال سخت است. ورق‌های کامپوزیت بعد از مرحله‌ی برش داده شدن در ابعاد معین، مونتاژ شده و به صورت ثابت با پیچ و یا روی زیرسازی، متصل و نصب می‌شوند که نصب و اجرای آن‌ها در زمان کوتاهی ممکن است. به‌عنوان مصالح زیرسازی برای کامپوزیت می‌توان از پروفیل‌های قوطی آهنی یا آلومینیمی بهره برد. همچنین جهت ایجاد نمایی زیباتر و ضد آب شدن سازه، برای پر کردن فاصله‌ی بین ورق‌های نصب شده از چسب سیلیکون و دزدگیرهای لاستیکی استفاده می‌شود. به طور کلی ورق‌های کامپوزیت استفاده‌های مختلفی دارند چراکه تنوع بسیاری در مدل دارند و معمولا بیشتر این ورق‌ها در صنعت ساختمان و به عنوان نمای بیرونی ساختمان به‌خصوص ساختمان‌های مدرن، استفاده می‌شوند. برای زیباتر کردن نمای این ساختمان‌ها هم می‌توان از چاپ روی کامپوزیت استفاده کرد.

 


تاریخ : سه شنبه 19 آذر 1398
بازدید : 62
نویسنده : fateme

آموزشگاه آرایشگری مردانه

 

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است.


تاریخ : چهار شنبه 13 آذر 1398
بازدید : 61
نویسنده : fateme

تجهیزات آزمایشگاهی  به تجهیزاتی گفته می شود که در آزمایشگاه به منظور انجام آزمایش توسط محققان و دانشمندان مورد استفاده قرار می گیرند. البته تجهیزات آزمایشگاهی با توجه به نوع آزمایشگاه متفاوت می باشد. 

 

 

تاریخ : پنج شنبه 7 آذر 1398
بازدید : 59
نویسنده : fateme

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.


تاریخ : پنج شنبه 23 آبان 1398
بازدید : 72
نویسنده : fateme

چنان چه قصد مهاجرت به کانادا را دارید بهتر است در ابتدای امر، با بهترین روش مهاجرت به کانادا آشنا شوید و اطلاعات لازم را کسب و سپس برای مهاجرت اقدام نمایید. به همین منظور ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین روش مهاجرت به کانادا ۲۰۱۹ را برای شما عزیزان، معرفی نماییم.

 


تاریخ : چهار شنبه 22 آبان 1398
بازدید : 56
نویسنده : fateme

ثبت نام سجام در سایت سجام 

 

آیا شما فعال بازار سرمایه هستید و در این بازار خرید و فروش سهام انجام می دهید ؟ آیا می دانید برای احراز هویت و تسویه وجوه سود سهام شرکت و بسیاری از مزایای دیگر بایستی حتما ثبت نام سجام را انجام دهید ؟


تاریخ : چهار شنبه 15 آبان 1398
بازدید : 56
نویسنده : fateme

تکسچر با کیفیت ، به معنای بافت می باشد، این اصطلاح در نرم افزارهای سه بعدی و شبیه سازی به عکس و تصوری گفته میشود که از سطح یک جسم واقعی گرفته شده و برای استفاده در نرم افزارهای سه بعدی و مدل سازی به کار میرود . استفاده  تکسچر در نرم افزارهای سه بعدی مثل تری دی مکس 3dsmax ، مایا  maya ، سینما فوردی cinema4d  ، اسکچاپ    sketchupبا ترکیب چندین مپ مختلف صورت می گیرد . تکسچر ها از همه مواد و متریال های آماده تهیه میشوند. 

 


تاریخ : سه شنبه 14 آبان 1398
بازدید : 50
نویسنده : fateme

آموزش آرایشگری مردانه در تهران

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد. این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعليم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است. با توجه به اهداف بلند مدت موسسه، تمامی تلاش مدیران و مربیان آن در جهت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر و کسب رضایت هنرآموزان، به منظور توسعه کمی و کیفی فعالیت های تخصصی این مجموعه است.


تاریخ : شنبه 11 آبان 1398
بازدید : 88
نویسنده : fateme

آموزش حسابداری رایگان :

آموزش حسابداری نیاز با استفاده از اساتید و مدیران مالی با سابقه و عضو هیئت علمی دانشگاه مانند دکتر ساسان مهرانی ، اقدام به تولید محتوای آموزشی با کیفیت و صحیح طبق آخرین استانداردهای حسابداری و منطبق با بازار کار نموده‌ تا با خیال آسوده و بصورت گام به گام ، حسابداری را از سطح مبتدی تا حرفه ای بیاموزید و از آن در محیط کار واقعی به عنوان یک مرجع قابل اطمینان استفاده کنید . 


تاریخ : دو شنبه 6 آبان 1398
بازدید : 53
نویسنده : fateme

باربری شهرک غرب، باربری شهرک غرب همراه مطمئن شما یکی از سریع ترین و مطمئن ترین شرکت باربری در تهران – شمال میباشد.

تنها باربری دارای مجوز رسمی از اتحادیه باربری در تهران با سالها تجربه و تخصص در امر باربری و بسته بندی 

 

 


تاریخ : یک شنبه 28 مهر 1398
بازدید : 67
نویسنده : fateme

تردمیل و دوچرخه ثابت با مناسب ترین قیمت
تردمیل و دوچرخه ثابت وسایل هستند که با توجه به زندگی روزانه و کار نشسته ای که امروز برای همه ی ما اتفاق می افتد و همچنین آلودگی هوا ، فضای سبز محدود و همچنین وقت کم برای ورزش ، تردمیل در انواع مختلف برای دویدن و ورزش بسیار عالی می باشد.


تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1398
بازدید : 57
نویسنده : fateme

چگونه پولدار شویم ؟ مطمئن هستم بار اول نیست که چگونه پولدار شویم را در گوگل جستجو کرده اید.

ولی این را می دانم که این آخرین جستجوی شماست!

چون این بار به سایت درستی وارد شدید که یک بار برای همیشه به پاسخ سوالتان می رسید.

دکتر کاویانی در دوره رایگان ثروتسازی و در یک هفته فرمولی عملی به شما می دهد که راه پولدار شدن را یاد بگیرید

 


تاریخ : چهار شنبه 24 مهر 1398
بازدید : 58
نویسنده : fateme

در قانون جذب عشق می آموزیم از این موهبت زندگی که همه جور آدمی در دور و بر خود می یابیم می توانیم بهره ببریم و در میان این آدم ها آنچه دوست داریم برگزینیم و از آنچه دوست نداریم روی برگردانیم. قانون جذب به شکل کاملا شگفت انگیزی برای ازدواج تاثیرگذار است.

از موهبت زندگی این است که همه جور آدمی را دور و برتان قرار داده، بنابراین می‌توانید در آن آدم‌ها آنچه دوست دارید را انتخاب کنید و از آنچه دوست ندارید روی برگردانید. قرار نیست برای خصوصیاتی که در شخصی نمی‌ پسندید، در خودتان عشق ایجاد کنید، بلکه کافی است بدون نشان دادن احساس خاصی از آن روی برگردانید.  

 


تاریخ : شنبه 6 مهر 1398
بازدید : 60
نویسنده : fateme

کفش یکی از مهمترین وسایل یک بسکتبالیست حرفه ای است .در ورزش بسکتبال ، برای این که بسکتبالیست بتواند بهترین کارایی را داشته باشد و با بالاترین توان خود، بهترین بازدهی را در هنگام تمرین یا مسابقه از خود نشان دهد، باید از ابزار مناسبی برخوردارباشد. از جمله وسایل ضروری برای یک بسکتبالیست موفق، کفش‌های او می‌باشد، که باید از بهترین کیفیت برخوردار باشد دوم کاملا مناسب آن رشته ورزشی باشد.


تاریخ : دو شنبه 1 مهر 1398
بازدید : 51
نویسنده : fateme

این روزها دنیای گوشی‌های موبایل توسط گوشی‌های هوشمند مختلف و متفاوت تسخیر شده است. انواع و اقسام گوشی‌ها با قابلیت‌هایی که گاهی فراتر از یک موبایل هوشمند هستند همه‌جا در دسترس مردم قرار گرفته‌اند. اما در چنین شرایطی هنوز افراد زیادی وجود دارند که استفاده از یک موبایل کلاسیک را ترجیح می‌دهند و هنوز اصلی‌ترین قابلیت یک گوشی موبایل را تماس گرفتن و پیامک زدن می‌دانند. 


تاریخ : سه شنبه 4 تير 1398
بازدید : 351
نویسنده : fateme

الف)تعریف جامعه شناسی

برخی از جامعه شناسان، از ارائه یا گزینش یک تعریف معین برای جامعه شناسی عمداً دوری کرده اند و چنین تعریفی را با ویژگی های این علم سازگار نمی دانند یا به طور کلی ذکر تعریف معین در آغاز هر علمی را ناصواب می شمارند.
روبرت هیجدورن و سانفورد لبوویتس با بیان این نکته که جامعه شناسان برای انجام رسالت خویش و نیل به اهدافشان، نیاز به ذکر تعریف واحدی از جامعه شناسی ندارند و در این مرحله از رشد جامعه شناسی بهتر است توقع یک تعریف پذیرفته شده را نداشته باشیم، می گویند:

 


تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
بازدید : 318
نویسنده : fateme

واژه Sociology ترجمه واژه فرانسوی (Sociologie) است که از دو جزء سوسیوس (Socious)و (Socieum)لاتین گرفته شده است و به‌معنی دوست، رفیق و همراه است و نیز از (logos) یونانی به‌معنی شناخت، مطالعه، تحقیق و دانش ترکیب گردیده است.[1]

جامعه‌شناسی به‌عنوان رشته‌ای از رشته‌های علوم اجتماعی قلمرو بسیار گسترده دارد.امور و مسائلی مانند فقر، تبعیض قومی و گروهی، زندگی خانوادگی، ساخت سیاسی، احزاب و گروه‌های سیاسی، حیات مذهبی، انواع انحرافات اجتماعی، ساخت اقتصادی، دگرگونی اجتماعی، انقلاب، سازمان و ساخت آموزش، رشد فنی، افزایش سریع جمعیت، از خود بیگانگی، شهرنشینی، روستانشینی، و بسیاری از زمینه‌های دیگر یا در حیطه مستقیم افق بررسی جامعه‌شناسی قرار دارد و یا با آن در رابطه است.[2]

اهمیت مطالعه جامعه‌شناسی
مطالعه جامعه‌شناسی به دلایل زیر اهمیت دارد:
1. با مطالعه جامعه‌شناسی می‌توانیم نگاه تازه‌ای به محیط اجتماعی بیندازیم و جایگاه خود را در جامعه مشخص کنیم .

2. با استفاده از ابزارهایی که جامعه‌شناسی در اختیار ما قرار می‌دهد، قادر خواهیم بود که محیط‌های دیگر و فرهنگ‌هایی را که قبلا از آن کم‌اطلاع بوده‌ایم بشناسیم.

3. جامعه‌شناسی توانایی ما را در فهم منشأ نظرها و گرایش‌هایی که با نظرها و گرایش‌های ما به‌کلی متفاوت است افزایش می‌دهد و در نهایت، می‌توانیم با آن به فهم نیروهای اجتماعی موثر بر رفتار ما و اطرافیانمان نایل آییم.

4. با استفاده از این علم می‌توانیم رفتار دیگران را در گروه، پیش‌بینی یا کنترل کنیم.

5. مطالعه جامعه‌شناسی کمک می‌کند که با کاهش پیش‌داوری‌ها و احکام قالبی، رفتار خود را با انعطاف بیشتری، با موقعیت‌های جدید تطبیق دهیم.

6. مطالعه جامعه‌شناسی انسان را مهیا می‌کند که شیوه تازه‌ای را برای مشاهده چهره متغیر واقعیت اجتماعی و واکنش مناسب به آن جستجو کند.[3]

بنیان‌گذاران تفکر اجتماعی و جامعه‌شناسی
1. عبدالرحمن ابوزیادالدین ابن‌خلدون (808-732ه.ق :Ibn Khaldoun)؛ ابن‌خلدون یکی از پیشگامان در زمینه تفکر اجتماعی است که کار او به آنچه امروزه جامعه‌شناسی خوانده می‌شود شباهت دارد؛ چنانچه برخی از محققین وی را پدر جامعه‌شناسی می‌شناسند. ابن‌خلدون در سن 42سالگی به تالیف کتابی درباره "تاریخ عمومی"پرداخت که مقدمه این کتاب در دو جلد، به‌نام "مقدمه ابن‌خلدون"است که از اصل آن مشهورتر است.[4]در این کتاب وی از یک چرخه تاریخی سخن گفته است که این چرخه از آغاز یک اجتماع با تکیه بر کشاورزی سپس فنون آغاز می‌شود.در آخرین مرحله اجتماع چنان قدرتمند می‌شود که مردم آن به هنر و موسیقی روی می‌آورند و پس از آن مردم از فرط امنیت و بی‌نیازی تعصب خود را نسبت به جامعه از دست می‌دهند تا اینکه قوم دیگری آن جامعه را از خارج فتح می‌کند و در اینجا تاریخ بر همین منوال تکرار می‌شود.

بدین ترتیب ابن‌خلدون درباره تغییرات اجتماعی یک نظریه‌ای را ارائه داد و جریان تغییرات اجتماعی را به‌صورت دوری، امری دائمی و اجتناب ناپذیر می‌داند.[5]

2. اگوست کنت (August Comte: 1798- 1858)؛ کنت فرانسوی اصطلاح جامعه‌شناسی را برای اولین‌بار در سال 1839 به‌کار برد.[6]او در ابتدا کوشید تا دانشی نو بر پایه دانش‌های طبیعی بنا نهد.او جامعه‌شناسی را همچون فیزیک اجتماعی (Social Physics) می‌دانست.[7] بدین ترتیب وی پایه جامعه‌شناسی علمی را بنا نهاد و از همین رو به‌عنوان پدر جامعه‌شناسی معروف گردید.[8]

به نظر کنت هدف جامعه‌شناسی به‌وجود آوردن یک علم مربوط به اجتماعیات است که در بررسی پدیده‌های اجتماعی از روش‌های علمی و صحیح استفاده بکند و در این مورد اولین قدم طبقه‌بندی صحیح علوم است که جامعه‌شناسی نیز در صدر آن قرار خواهد گرفت.[9] شاهکار کنت کتابی تحت عنوان فلسفه اثباتی بود که در سال‌های 1835- 1842 انتشار پیدا کرد. در این کتاب وی نظریه معروف علمی خود را این‌گونه شرح می‌دهد که، هر رشته از معلومات بشر سه مرحله را می‌گذراند:[10]

1) مرحله ربانی؛ در این مرحله بشر هر پدیده و حادثه‌ای را با توسل به وجود خدایان و نیرو‌های اساطیری تبیین می‌کند.

2)مرحله فلسفی یا متافیزیکی؛ در این مرحله انسان متوجه می‌شود که نباید حوادث را به‌وسیله خدایان تبیین کرد بلکه به‌جای اراده خدایان باید متوسل به قوای طبیعی شد.

3)مرحله اثباتی و علمی؛ در این مرحله بشر حوادث را به‌وسیله حوادث دیگر تبیین می‌کند یعنی علت حوادث را در حوادث دیگر در نظر می‌گیرد و دنبال می‌کند.[11]

3. هربرت اسپنسر (Herbert Spencer: 1820-1903)؛ یکی دیگر از بنیان‌گذاران جامعه‌شناسی اسپنسر است که جامعه‌شناسی با انتشار آثار اجتماعی او استقلال پیدا کرده است.اسپنسر در مطالعه عوارض اجتماعی از روش استقراء استفاده کرده است و به مطالعه و تجزیه و تحلیل معلوماتی که در مورد انسان اولیه وجود داشت به نتایج درخشانی دست یافت.وی حاصل مطالعاتش را در کتابی به‌نام فلسفه ترکیبی منتشر کرد. یکی از نظریات مطرح در این کتاب نظریه تحول و تکامل است.وی در این نظریه بییان می‌کند که: «همان‌گونه که بدن انسان تحول و تکامل می‌یابد و از یکسانی به اختلاف و تنوع می‌گراید در اجتماع نیز قانون سیر تکامل جاری است، به این معنی که از نظر اسپنسر انسان اولیه از نوع انسان ساده بود که به‌تدریج انسان متمدن از وی پدید آمد.»[12]

اسپنسر در نظریاتش تحت تاثیر نظریه تکامل دانشمند همزمان خود چارلز داروین (Charles Darwin: 1809-1882)، بوده است.همچنین وی تحت تاثیر مکتب زیست‌شناسی انگلستان و عقاید پیروان تکامل بوده و اصل تطور را از آن‌ها اخذ کرده است و از این‌رو جزء پیروان مکتب تطور اجتماعی به‌شمار می‌رود.[13]

منبع:pajoohe.


تاریخ : یک شنبه 26 خرداد 1398
بازدید : 229
نویسنده : fateme

 

شومینه ، شومینه که در زبان پارسی به آن " هیمه سور " می گویند ، نوعی سیستم گرمایشی است که در زمان قدیم از آن برای گرم کردن خانه و آشپزی استفاده می شد . امروزه شومینه ها کمتر جنبه ی گرمایشی دارند و بیشتر به عنوان بخشی از دکوراسیون منزل به کار می روند . 

  


تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
بازدید : 323
نویسنده : fateme


چه کتاب هایی را بخوانیم ؟
خواندن کتاب همۀ وقت به انسان علم میدهد و باعث میشود فرد بک قدم جلوتر از بقیه باشد .

 

 


تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
بازدید : 265
نویسنده : fateme

نرم افزار حسابداری یک نوع نرم افزار رایانه ای است که متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می کنند.
حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد. 


تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
بازدید : 224
نویسنده : fateme

تغییر آب و هوا پدیده ای است که به سرعت درحال وقوع است و پیامدهای زیان بار گسترده ای دارد. بهره گیری از دانش تغییر آب وهوا و یقین داشتن از وقوع آن، در توانمندسازی گروه های آسیب پذیر در برابر پیامدهای این تغییر بسیار مؤثر و حیاتی است. هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی نقش دانش و باور کشاورزان به تغییر آب وهوا در حمایت شان از سیاست های سازگاری در کشاورزی است. 

 


تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
بازدید : 221
نویسنده : fateme

 

نرم افزار حسابداری یک برنامه کامپیوتری است که به حسابرسان و حسابداران در ضبط و گزارش معاملات مالی شرکت کمک می کند. عملکرد نرم افزار حسابداری از محصول به محصول و از یک صنف به صنفی دیگرمتفاوت است. شرکت های بزرگ تر ممکن است تصمیم به راه اندازی یک سیستم سفارشی باشند که نرم افزار حسابداریشان باید یک مقدار حجم گسترده تری از فرشگاه ها و بیزینس هایی که ادارات مختلف ادغام می کنند، داشته باشند .


تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
بازدید : 259
نویسنده : fateme

نظریه‌های جامعه‌شناسی چهارچوب‌های نظری هستند که جامعه‌شناسان از آن‌ها برای توضیح و تحلیل فعالیت‌ها، فرایندها و ساختارهای اجتماعی استفاده می‌کنند. نظریه‌های جامعه‌شناسی به سه دسته کلی تقسیم می‌شوند.


محتویات
۱ دسته اول
۲ دسته دوم
۳ دسته سوم
۴ جستارهای وابسته
۵ پانویس

 


تاریخ : سه شنبه 21 خرداد 1398
بازدید : 314
نویسنده : fateme

 

تغذیه گوسفندان و بره های در حال پروار بندی موضوع حائز اهمیتی برای عموم و دامداران می باشد. زیرا که نوع تغذیه گوسفندان در کیفیت گوشت، پشم، شیر و تمامی محصولاتی که منبع اصلی و طبیعی شان گوسفندان هستند نقش اساسی را دارد. شاید همه مردم فکر می کنند که گوسفند ها و دام ها از علف و یونجه و سبزه هایی از این نظیر استفاده میکنند، اما باید بدانید همانطور که گوسفندان برای رشد به علوفه نیاز دارند ، باید تغذیه کامل و مناسب دیگری در کنار این سبزیجات  داشته باشند تا به طور اصولی رشد کنند و پروار بندی بشنود.  


تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1398
بازدید : 309
نویسنده : fateme

غالبا تعاریفی که جامعه شناسان از جامعه به دست داده اند با یکدیگر شباهت دارد و نکات مشترکی در آنها دیده می شود . بسیاری از متفکرین جامعه انسانی را با بدن انسان مقایسه کرده اند ، رشه این شیوه تفکر را بایستی در یونان قدیم جستجو کرد .

ارسطو جامعه را به موجودی زنده تشبیه می کند که قانون تولد و رشد و مرگ بر آن حاکم است .

اس

 


تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1398
بازدید : 409
نویسنده : fateme

 

ژله رویال یا شاه انگبین  یک ماده ژله ای است که توسط زنبورعسل تولید می شود تا زنبورهای ملکه و جوان آنها را تغذیه کند.اغلب به عنوان یک مکمل غذایی برای درمان انواع بیماری های فیزیکی و بیماری های مزمن به فروش می رسد.در حالی که مدتهاست که در طب سنتی استفاده شده است، کاربرد آن در طب غربی بحث برانگیز است.


تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1398
بازدید : 337
نویسنده : fateme

جامعه‌شناسی بخشی از علوم اجتماعی و دانش بررسی جامعه (پدیده اجتماعی) است. این رشتهٔ علمی به بررسی جوامع بشری، برهم‌کنش‌های آن‌ها، و فرایندهایی که جوامع را در وضعیت جاری‌شان نگاه داشته یا تغییر می‌دهد می‌پردازد. هدف این حوزهٔ علمی پرداختن به تجزیهٔ جامعه به بخش‌های تشکیل دهنده‌اش مانند انجمن‌ها، نهادها، گروه‌های هم‌جنس، هم‌نژاد، یا هم‌سن، و بررسی نحوهٔ برهم‌کنش فعال این اجزاء با همدیگر است. علاوه بر این‌ها، این علم موضوعاتی مانند طبقه اجتماعی، قشربندی، جنبش اجتماعی، تغییرات اجتماعی و بی‌نظمی‌هایی مانند جرم، انحراف و انقلاب را مورد تحقیق قرار می‌دهد.[۱]

ا

 


تاریخ : دو شنبه 20 خرداد 1398
بازدید : 320
نویسنده : fateme

یک سفارت نمایندگی دیپلماتیک دولت یک کشور در یک کشور دیگر است.سفارت، پیام های دولت محلی را به دولت کشور میزبان و بالعکس منتقل می کند.هر سفارت، دولت خود را در مورد رویدادهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و دیگر رویدادهای مهم در کشور میزبان اعلام می کند؛


تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398
بازدید : 317
نویسنده : fateme

متن
جامعه‏شناسی نخبه‏کشی تألیف آقای علی‏رضا قلی ( تهران، نی، 1377، 240 صفحه رقعی)؛ عنوان پرشمارگان ترین کتاب در حوزه مطالعات سیاسی در سال 1377می‏باشد. این کتاب در فاصله زمانی‏ای کمتر از چهارماه توانست به چاپ نهم خود برسد و این مطلب حکایت ازجذابیت محتوایی اثر دارد که در چاپ و نشر ایران کمتر مشابه آن دیده می‏شود.

 


تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398
بازدید : 315
نویسنده : fateme

سفر به ارمنستان سفر به سرزمینی است که طیف وسیعی از دیدنی های طبیعی، مراکز تفریحی، سازه های قدیمی و آثار باستانی زیادی را دارا است که، روز های خوب و شادی را برای شما رقم خواهد زد. با سفر به ارمنستان شما با فرهنگ و اصالت مردمان آنجا آشنا خواهید شد .


تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398
بازدید : 305
نویسنده : fateme

به طور کلی می توان گفت عقاید جامعه شناسان موجب به وجود آمدن سه مکتب اصلی: کارکردگرایی، تضادگرایی و کنش متقابل شده که دو مکتب اول متعلق به جامعه شناسان جمع گرا می باشد.
* مکتب کارکردگرایی (Functionalism School):

تفکر کارکردگرایی در اصل به وسیله آگوست کنت معمول شد و سپس امیل دورکیم، رابرت مرتن و تالکوت پارسونز این مکتب را گسترش دادند (گیدنز، 1379: 755). این مکتب یکی از سه دیدگاه اصلی جامعه شناسی را تشکیل می دهد. پیروان این مکتب به جامعه به عنوان یک «کُل» یا مجموعه نگاه می کنند؛ مجموعه ای که از اجزاء و تکه های مختلف و متعدد تشکیل شده است و جمع این اجزاء، یعنی جامع سازمان ها و نهادهای یک جامعه یا اجتماع است که آن اجتماع را به وجود می آورد. از نگاه آنها، همین کُل یا اجتماع است که دارای اهمیت می باشد. 

 


تاریخ : شنبه 18 خرداد 1398
بازدید : 262
نویسنده : fateme

 

 

تور تایلند این فرصت را به شما می دهد که با قطب گردشگری جهان آشنا شوید. تور تایلند همچنین شما را با فرهنگ، فستیوال های باشکوه، غذاهای خاص آنجا آشنا می کند و سفر خوب وبه یاد ماندنی را برای شما به رقم خواهد زد. 


تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1398
بازدید : 240
نویسنده : fateme


جامعه شناسی عبارت است از: «مطالعه علمی تعامل انسانها و مجموعه آگاهی‌های مربوط به تعامل انسانها که از چنین مطالعه‌ای حاصل می‌شود.» در اینجا این تعریف را با دقت بیشتری بررسی می‌کنیم.
در قرون قبل از ظهور مبحثی به نام «جامعه شناسی»، تحقیقات درباره رفتار انسان، توجه فلاسفه، عالمان دینی، شاعران، داستان نویسان و تاریخ نگاران و برخی دیگر را به خود جلب کرده بود. آنان اظهار می‌داشتند که بیشتر مردم بر طبق الگوهای کلی خاصی رفتار می‌کنند؛ اما از برخی لحاظ و در برخی شرایط بعضی از مردم از این الگوها پیروی نمی‌نمایند. آنان می‌اندیشیدند که چرا بیشتر مردم از این الگوهای رایج پیروی می‌کنند و چرا برخی از افراد از آنها منحرف می‌شوند؟ آنان برای پاسخ به این پرسشها کوشیدند اصولی کلی یا «تعمیم»هایی در خصوص رفتار انسانها به مثابه اعضای گروه‌ها تدوین کنند. در واقع آنان ماهیّت طبیعت انسانی را تعریف و تفسیر می‌کردند؛ موضوعی که همچنان توجه متفکران را در بسیاری از رشته‌های علمی به خود جلب می‌کند.

 


تاریخ : دو شنبه 13 خرداد 1398
بازدید : 337
نویسنده : fateme

 

 

 تور دبی ، شاید شما یک بار به دبی سفر کرده باشید، سالانه گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیا به این شهر زیبا همراه باتور سفر می کنند؛ اما اگر تاکنون به این شهر بزرگ گردشگری که مرکز تجاری غرب آسیا است نرفته‌اید، ما آنرا به شما پیشنهاد می کنیم.

 


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com