عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
بازدید : 179
نویسنده : fateme

روانشناسی علم مطالعه رفتار و ذهن انسان است. مباحثی مانند زبان بدن، مهارتهای ارتباطی، مهارت اعتماد به نفس، مهارت های ابراز وجود و بسیاری از این موارد جزو چهارچوب اساسی مورد بحث در علم روانشناسی هستند.


تاریخ : سه شنبه 31 ارديبهشت 1398
بازدید : 179
نویسنده : fateme
مراقبت از سمعک شما
عمر سمعک های شما بسیار طولانی تر خواهد شد اگر مراقبت خوبی از آنها داشته باشید. برخی از راهنمایی ها باید به خاطر داشته باشید:
سمعک ها را از گرما، رطوبت، محصولات مراقبت از مو، کودکان و حیوانات خانگی دور نگه دارید.
آنها را مرتب پاک کنید.
هنگامی که از سمعک ها استفاده نمی کنید، آن را خاموش کنید.
بلافاصله باتری های مرطوب را عوض کنید 
 

تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398
بازدید : 183
نویسنده : fateme

هداف واطلاعات موجود در این بروشور
این جزوه برای کسانی که میخواهند اطلاعات بیشتری در مورد رفتار درمانی شناختی یا (CBT) داشته باشند مفید است. چگونگی کار این روش درمانی ودلایل استفاد از این روش درمانی ، اثرات آن ، عوارض ، و درمان های جایگزین دراین بروشور توضیح داده شده است. اگر آنچه را که میخواهید در اینجا پیدا نکردید، منابع کسب اطلاعات بیشتری در آخر این جزوه وجود دارد.x


تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398
بازدید : 210
نویسنده : fateme

 


پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  


تاریخ : شنبه 28 ارديبهشت 1398
بازدید : 186
نویسنده : fateme

شاید مفهموم روانشناسی و روان درمانی برای بسیاری از افراد جامعه به درستی مشخص نباشد. روان‌شناسی یکی از شاخه‌های علوم تجربی است که با استفاده از روش علمی به پژوهش و مطالعه فرایندهای ذهنی و رفتار در موجودات زنده می‌پردازد. به عبارتی دیگر مشاوره روان‌شناسی به مباحث رفتار و فرایندهای روانی می‌پردازد که منظور از رفتار کلیه حرکات، اعمال و رفتار قابل مشاهده مستقیم و غیرمستقیم و منظور از فرایندهای مشاوره روان درمانی مباحثی همانند احساس، ادراک، تفکر، هوش، شخصیت، هیجان و انگیزیش، حافظه و.. است. آغاز روان‌شناسی به شکل علمی و آکادمیک، به اواخر قرن هفدهم و اوایل قرن هجدهم بازمی‌گردد؛ می‌توان گفت اکتشافات و تحقیقات قابل توجه در روان‌شناسی، تنها از حدود ۱۵۰ سال پیش شروع شده است؛ و این درحالی است که علوم تجربی دیگر از تاریخچه‌ای بلندتر و پربارتر برخوردار اند. البته مباحث مربوط به ذهن و روان قرن‌هاست که ذهن متفکران را به خود مشغول کرده و آثار مکتوب آن از دانشمندان یونانی و متفکرانی چون سقراط، افلاطون و ارسطو نیز در دست است، اما این شاخه از علم تا پیش از روان‌شناسی جدید، به صورت مدون و آکادمیک مورد مطالعه قرار نگرفته بود.


تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
بازدید : 184
نویسنده : fateme

    

 

 

1. در همان دوران راهنمایی که  تحصیل می‌کردم بسیار به فوتبال علاقمند بودم. فوتبال در آن زمان برای من بهترین و تنها ترین تفریح و سرگرمی بحساب می آمد. 


تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
بازدید : 178
نویسنده : fateme

روانشناسی اجتماعی (Social Psychology) یکی از شاخه‌های دانش روانشناسی است که به بررسی رفتارهای اجتماعی مردم می‌پردازد.

 


تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
بازدید : 247
نویسنده : fateme

 

 

راه های تقویت تمرکز و حافظه از طریق تغذیه چنانچه شما نیز جزو افرادی هستید که به دنبال یافتن راه های افزایش تمرکز حواس، تقویت حافظه و به طور کلی افزایش عملکرد مغز خود هستند، 


تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
بازدید : 174
نویسنده : fateme


کافی است در مقابل هر یک از 25 عبارتی که در زیر می‌خوانید ، موافقت یا مخالفت خودتان را با «بله/خیر» مشخص کنید. تا جایی که می‌توانید، از «نمی‌دانم» اجتناب کنید. ناسلامتی شما می‌خواهید شخصیت خودتان را بشناسید!

 


تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
بازدید : 175
نویسنده : fateme

 

مغز انسان شامل مجموعه ای از توانایی های شناختی زیادی همچون حافظه، استدلال،  تمرکز، تصور، خلاقیت و شهود است. 

 هنگامی که هر کدام از آنها بهبود بخشیده می شود بقیه عملکرد ها نیز شامل تاثیر می شوند تاثیر گذار ترین این توانایی ها تمرکز نام دارد که دارای اهمیت زیادی می باشد زیرا به یک دلیل مهم، یک سر و گردن بالاتر از بقیه قرار دارد. اما تمرکز چیست که تا این حد می تواند زندگی انسان را تحت تاثیر خود قرار دهد. می توان اصلی ترین عضله مغر انسان را تمرکز دانست  


تاریخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398
بازدید : 182
نویسنده : fateme

روانشناسی ترس کودک
شکل گیری هراس یا ترس از ابتدای زندگی کودک با او همراه می‌شود و می‌توان شاهد ترس در موقعیت‌های متفاوت مانند روبرو شدن با افراد غریبه، اشیای جدید یا موقعیت‌های غیر معمول بود. ترس از تاریکی برای کودک معادل تنهایی است و کودک معمولاً در تاریکی از چیزی که در تاریکی وجود دارد و ناشناخته است می‌ترسد همچنین در خلال سال‌های پیش دبستانی ترس از حیواناتی که گاز می‌گیرند در کودکان ایجاد می‌شود همچنین ترس از رعد و برق، آسانسور، ماشین، غول، شبح، تنهایی، مکان های وسیع و…به وجود می‌آید. هنگامی‌که کودک بزرگ‌تر می‌شود در حدود هشت‌سالگی هراس از مرگ بروز می‌کند که در روانشناسی کودک به این نکته اشاره می‌شود که ترس اصلی ترس از مرگ مادر است که زیربنای آن اضطراب جدایی است.

 


تاریخ : دو شنبه 23 ارديبهشت 1398
بازدید : 325
نویسنده : fateme

 

 

هدف سایت تک تایمز ایرانی چیست؟ امروزه با رشد جهش وار علم در ایران و جهان، اخبار دنیای فناوری همه روزه در ابعاد وسیعی توسط خبرگزاری های داخلی و خارجی منتشر میشود و چنانچه علاقه مندان به دنیای فناوری و علم بخواهند در جریان تمام این اخبار قرار بگیرند میبایست همه روزه به تمامی وبسایت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات سر بزنند تا موضوعات مورد علاقه خود را پیگیری کنند. 


تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398
بازدید : 171
نویسنده : fateme

ما در متمم مجموعه‌ی متنوعی از درس‌های مرتبط با روانشناسی داریم که از جمله‌ی آنها می‌توان به شخصیت شناسی، افزایش عزت نفس، مدیریت استرس، استعدادیابی، شناخت و مدیریت انگیزه، چگونه شاد باشیم، مهارت ارتباطی، تحلیل رفتار متقابل، مدیریت تعارض، روانشناسی مثبت نگر، روانشناسی پول و روانشناسی رنگها اشاره کرد.

 


تاریخ : شنبه 21 ارديبهشت 1398
بازدید : 180
نویسنده : fateme
 

اختلال بیش فعالی کمبود توجه است. این یک وضعیت پزشکی است. فرد مبتلا به بیش فعالی دارای اختلالات در رشد مغز و فعالیت مغز است که بر روی توجه، توانایی نشستن و کنترل خود تاثیر می گذارد. بیش فعال  می تواند یک کودک را در مدرسه، در خانه و در دوستی ها تحت تأثیر قرار دهد.

 

 


تاریخ : دو شنبه 16 ارديبهشت 1398
بازدید : 189
نویسنده : fateme

وقتی اولین بار اصطلاح «زبان بدن» در سال ۱۹۷۱ در همایشی به گوشم خورد، آن‌قدر ذوق­زده شدم که همان موقع تصمیم گرفتم مطالب بیشتری درباره­اش فرا بگیرم. سخنران از برخی پژوهش‌های پروفسور رِی بردوستیل در دانشگاه لوئیس‌ویل برایمان گفت که طبق آن­ها بیشتر تعاملات انسانی با استفاده از حرکات، قیافه‌ها، طرز قرار گرفتن‌ها و فاصله‌ها صورت می‌پذیرند.

آن زمان، چند سال سابقه در فروشندگی داشتم و دوره‌های سخت و طولانی بسیاری را در فنون فروش گذرانده بودم، اما در هیچ‌کدام از آن­ها حتی یک‌بار هم از جنبه‌های ارتباط غیرکلامی سخنی به میان نیامده بود.

 


تاریخ : دو شنبه 16 ارديبهشت 1398
بازدید : 192
نویسنده : fateme

 

 

 شرایط کلی برای اجاره آپارتمان مبله در تهران شامل تجهیزاتی ، موقعیت و امکاناتی است که در اجاره آپارتمان مبلهباید در نظر گرفت . حداقل شرایطی که انتظار میرود برای یک آپارتمان مبله باید شامل مبلمان برای اتاق نشیمن و وسایل آشپزخانه ، تختخواب در اتاق خواب ، سیستم روشنایی مناسب و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی سالم می باشد .

  


تاریخ : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398
بازدید : 170
نویسنده : fateme

یالوم اول بار، با همین گروه درمانی و کتابِ درخشانش با عنوان “روان درمانی گروهی”، دینِ خودش را به این حوزه ادا کرده بود ولی همانطور که خودش ابراز می دارد، آن کتاب به زوایای حرفه ای گروه درمانی پرداخته بود و درمان شوپنهاور روابط انسانی دخیل در گروه را آشکار می سازد.

 

 


تاریخ : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398
بازدید : 195
نویسنده : fateme

کولر گازی

کولر گازی دارای یک کمپرسور می باشد که وظیفه اش بالا بردن دمای بخار ماده سرمازا می باشد و یک بخار کننده که وظیفه اش جذب کردن گرمای هواست و همچنین شامل یک کندانسور و یک مکنده می باشد.

  


تاریخ : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398
بازدید : 173
نویسنده : fateme

تحلیل تکنیکال و تحلیل فاندمنتال یا بنیادی، دو ابزار مهم و کلیدی برای وضعیت گذشته، حال و آینده قیمت سهام در بازار بورس در داخل و خارج از کشور است و حرفه ای های بازار سرمایه، از این دو روش برای فهم اکوسیستم حاکم بر هر سهم، تشخیص و بررسی روندهای صعودی و نزولی، تحلیل کانال های ورود و خروج، ارزیابی میزان سودآوری یا زیان انباشته شرکت ها و در نهایت، فهم سیگنال های ورودی و خروجی سهام استفاده می کنند. اگر چه هر دو ابزار، میتواند در شرایطی، سهامدار را نسبت به وضعیت مطلوب یا نامطلوب سهم در حال و آینده گمراه کند، اما به هر حال، راه حل دیگری برای تحلیل بهینه وضعیت سهام در بازار بورس بیش از بنیادی و تکنیکی در دسترس نیست و دسترسی به اطلاعات رانتی که مغایر با شفافیت در بورس است، درصد ناچیزی از وضعیت سهم را روشن میکند.

 

 


تاریخ : پنج شنبه 12 ارديبهشت 1398
بازدید : 185
نویسنده : fateme

 

تور چين، كشور چين يكي از جالب ترين و زيباترين كشور ها براي مسافرت هاي تفريحي و گردشگري است. 


به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com